آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ب.ظ

خرید شارژ همراه اول 2

سرویس خرید کارت شارژ همراه اول ایتور
✌ دو شخص رو هـرگــز فراموش نکنید :

شخصی که همه چیزش رو باخته تا شما برنده شوید ( پـــدرتـون ) ‍❤

 شخصی که در تمام رنج ها کنارتون بوده ( مـــادرتـون ) ❤ 

💕 پروردگارا ! به آنان رحمت آور ، همانگونه که مرا در کودکی پرورش دادند 💕
خرید آنلاین شارژ همراه اول
زندگی هنگامه فریادهاست،
سرگذشت ودرگذشت یادهاست،
عاشقی فریادتنها بودن است،
رنج ما تاوان انسان بودن است
#دلنوشته
همراه اول

خرید اینترنتی شارژ همراه اول

خرید آسان شارژ همراه اول
گاهی
نیاز داری
به یه آغوش بی منت...

که تو رو
فقط و فقط
واسه خودت بخواد...

که وقتی
تو اوج تنهایی هستی

با چشماش بهت بگه:
هستم تا ته تهش...🍃
شارژ همراه اول ادعایی ندارم ...
آدم کاملی هم نیستم
اما ...
اما چه کنم ؟ دست خودم نیست ...
از آدمهای مغرور بیزارم .
همانهایی که فکر میکنند ,
.
دنیا دیگه مثه اونا نداره
نه داره و نمیتونه بیاره ...!
خرید کارت شارژ همراه اول از سایت ایتور

خرید شارژ همراه اول از سایت ایتور
سرتا پا "سوال"بودم وقتی...مرا "جواب" کرد..!
#عروس گورستان👰
#واقعیت #دلنوشته #درد_دل #زندگی #حقیقت #تنهایی #کاورم
#سیستانی
شارژ مستقیم همراه اول
همه آدما وقتی آروم باشن
زشتی هاشون ته نشین میشه و زلال دیده میشن.
برای اینکه آدمی رو بشناسید.....
.
«قبل از مصرف خوب تکان دهید.»
خرید شارژ همراه اول

خرید اینترنتی کارت شارژ همراه اول
ﭼﻪ ﻓﺮﻗﯽ ﺩﺍﺭﺩ
ﭘُﺸﺖ ﻣﯿﻠﻪ ﻫﺎ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻧﻬﺎﯼ ﺷﻬﺮ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻗﺪﻡ ﺯﺩﻥ
ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﯾﺖ
ﺩﺭ ﺣﺒﺲ ﺑﺎﺷﻨﺪ
خرید شارژ همراه اول بر بستر اینترنت
درک زندگی تنها با نگاه به گذشته میسر است . . .
امـا ،
زندگی کردن تنها با نگاه به آینده .

#سخن_ناب #رِضـ...ـآ
خرید کارت شارژ همراه اول

سایت ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۱
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی