آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

کارت شارژ رایتل

خرید اینترنتی شارژ رایتل

خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی
هـــر وقت توانستی به کسی
آرامش ببخشی ؛
بدان عاشق شده ای . . .
وگرنه عشقی که
آرامش معشوق را بگیرد
خود خواهیست...
شارژ رایتل
خوشبختی داشتن کسی است که بیشتراز خودش تو را بخواهد و بیشتر از تو هیچ نخواهد و تو برایش تمام زندگی باشی ....
خرید آنلاین شارژ رایتل

خرید شارژ رایتل
همیشه کسانی هستند
که در نهایت دلتنگی
نمی توانیم آنها را
در آغوش بگیریم
بدترین اتفاق
شاید همین باشد ...@
رایتل
کاش می شد
دیدار اول را
" مومیایی " کرد

تا عشق نمیرد هرگز


#مجید_وادی
خرید کارت شارژ رایتل

خرید آنلاین کارت شارژ رایتل
خرید شارژ رایتل پنجره را که باز می کنی
دلم می آید و
لب طاقچه ی نگاهت
می نشیند
می بینی؟
دلم بی دام و دان
جلد نگاهت شده است
هوای قلب من امشب...

هوای سرد تنهاییست...

دل من یاد تو افتاد...

چقدر جای دلت خالیست...

حضورت گر کنارم نیست...

نگاهت گر به سویم نیست...

ولی جای قدمهایت هنوزم...

در دلم باقیست...
کارت شارژ رایتل

سایت ایتور

خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور
برای زیستن دو قلب لازم است ،

قلبی که دوست بدارد!

قلبی که دوستش بدارند!

"شاملو"
شارژ فروشی رایتل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۹
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی