آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ

کارت شارژ های رایتل

دردناکترین قسمت یه رابطه عاشقانه اونجاست که یه روز بدونی تو فقط گزینه ی روز مبادایش هستی ....

کارت شارژ رایتل

بر آنکه با سرمایه اش فقط زمین می خردروزی خواهد آمد که با خود بگوید : برای چنین روزهای مبادایی، کاش قطعه ای آسمان می خریدم . . . سایت کارت شارژ رایتل درد من دیدار توست دل فقط بیمارتوست شادی و عشق و امید هدیه چشمان توست.

کارت شارژ های رایتل

دست گرم توشفای مرگ من است چشمان مست توشکوه قلب من است یک لحظه خنده تو تمام آرزوی من است. کارت شارژ فروشی رایتل امشب، هنگام خوابیدن با خود قدری فکر کنیم … امروز چه کرده ایم که فردا لایق زنده ماندن باشیم …

سرویس فروش کارت شارژ رایتل ایتور

چشـم دیـدنـش را نــدارم؛ زنی کـه هـر روز؛ در گوشم تکـرار می کـند : The Mobile Set is Off فروشگاه اینترنتی کارت شارژ رایتل تنها فایده ای که گرفتن مدرک مهندسی واسه آدم داره اینه که،تو فوتبال با دوستا همه داد میزنن:مهندس پاس!

شارژ های ارزان رایتل

به کجا می نگری؟! زندگی ثانیه ایست!! وسعت ثانیه را می فهمی؟! هیچکس تنها نیست...!! ما خدا را داریم...!! کارت شارژ رایتل گاهی وقتها دوستان دشمن می شوند اما از آن بدتر وقتی است که به غریبه بدل می گردند...

شنیدم وقتی که میرفتی رد پایت را پاک میکردی بیخیال... من دنبال دلت بودم وقتی دلت با من نیست چه فرقی میکند کجا باشی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی