آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ب.ظ

خرید شارژ رایتل

کاش خبر از این دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه و آهم داشتی این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی

خرید شارژ رایتل

دو قطره آب ریخت رو مانیتور اومدم با دستمال کاغذی پاک کنم دیدم قهوه ایه تعجب کردم ، نگو گــــِـــل درست شده بود ! خرید اینترنتی شارژ رایتل ما دانشگاه قبول شدیم زنگ زدیم خبر بدیم گفتیم پیرزن چه میدونه شیمی و مهندسی شیمی فرق داره گفتم مامان بزرگ شیمی قبول شدم گفت شیمی ؟ یا مهندسی شیمی ؟؟

شارژ رایتل

همه یکی رو میشناسن که تو بازار حمالی میکرده و بار میبرده الان پولدار شده و نیاوران برج داره ! کارت شارژ رایتل را اینترنتی خرید کنید یه بارم اومدم به مهمونا شیرینی تعارف کنم گفتم: ” بفرمایید دهنتونو سرویس کنید”

سایت خرید شارژ رایتل

اونقدر که ما توی کارای خدا دنبال حکمت می گردیم خود خدا هم اونقدرا قصد و غرضی تو کارهاش نداشته! خرید کارت شارژ رایتل یه بار نزدیکی های ونک تو یه ترافیک بدجور گیر کرده بودم یهو انداختم تو یه کوچه فرعی و گازش رو گرفتم ملت هم خیال کردن من بلدم مثل اسب راه افتادند نبال من! یکم اینور اونور پیچیدم آخر خوردم به بن بست خیلی ریلکس ماشین رو ته کوچه پارک کردم رفتم تا نیم ساعت بعد اون ماشینها داشتن سر و ته میکردن که از کوچه در بیان!!

فروشگاه کارت شارژ رایتل

خیلی حس بدیه وسط یه بحث جدی متوجه شی حق کاملا با طرف مقابلته و داری رسما زر میزنی! خرید شارژ رایتل بعثت نه این سرور، سرور ولایت است / مبعث نه این چراغ، چراغ هدایت است خورشید چون ز شرق حرا پرتو افکند / احمد نه این فروغ، فروغ رسالت است

به یادم باش که در یادم بمانی / که ما با هم رفیق بودیم زمانی گذشته ها اگر رفت و گذشتند / ولی در قلب من باز هم همانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی