آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ب.ظ

پرداخت قبض جریمه

دختران از آنچه در دانشگاه می بینید ، زشت تر هستند . دقت کنید از ما گفتن بود!

نقش ِچشمان ِخمارت ، چه کشیدن دارد ! / سایه ساران ِدو زلفت ، چه لمیدن دارد ! آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه / حس مستی لبت طعم چشیدن دارد . . .

به تعظیم مردم این زمانه اعتماد مکن,تعظیم آنان همانند خم شدن دو سر کمان است,که هر چه به هم نزدیکتر شوند تیرش کشنده تر است. پرداخت قبض جریمه آدمی که منتظر است هیچ نشانه ای ندارد هیچ نشانه ی خاصی ندارد!! فقط با هر صدایی بر می گردد...

آموزش روش های پرداخت قبض جریمه

من غریبه دیروزم.اشنای امروز و فراموش شده ی فردا پس در اشنایی امروز مینگرمت تا در فراموشی فردا یادم کنی <<دوستت دارم>> پرداخت اینترنتی قبض جریمه نصف شب با جیغ از خواب پریدم. به داداشم میگم کابوس دیدم!خواب جن دیدم! می گه:آخیییی تو خواب ترسیدی؟ گفتم:پـَـَــــ نــه پـَـَــــ جنــه ترسید بیدار شدم واسش آب قند درست کنم..!!

نحوه پرداخت قبض جریمه

تو بانک بودم نوبتم شد رفتم جلو باجه ۷ ،خانمه تقریبا دیگه منو میشناسه انقـــد رفتم بانک گفت:لطفا” شمارتونو بدید…گفتم:شماره نوبتــمو؟ گفت:پـَـَـ نــه پـَـَــــ شماره موبایلتـو! فقط بگما من تک می زنم تو زنگ بزن! روش پرداخت آنلاین قبض جریمه در وصالم گر نهانیست چون نگاهت روز شد بر سردلم، یا نباشد قایقی دریا و دستان سینه خواهد شد، تا قسم.

مراحل پرداخت اینترنتی قبض جریمه

جمعه کویر بودم تو گوشیم ماسه رفته خراب شده دیروز بردم گارانتی ، میگه گوشیتون خرابه؟ گفتم پـَـَـ… گفت : خفه شو بی شخصیت، بفرمااا بیــــرون آقاااا!!! گفتم میخواستم بگم پـَـَـرت شدم رو رمل های کویر ، احتمالا توش ماسه رفته باشه! طرف دوساعت عذر خواهی کرده ، میگه پس آوردین درستش کنیم؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ ، مرگ مغزی شده آوردم اعضای قابل اهدای سالمش رو بردارین..! پرداخت قبض جریمه یارو رفته دادگاه زنشو طلاق بده قاضی میگه:میخوای طلاق بدی؟ طرف میگه: پ ن پ یه گونی برنج خریدیم اومدیم با ترازوی عدالت وزنش کنیم

دوستت دارم” را برای هر دویمان فرستادی هم من ، هم او خیانت میکردی یا عدالت ؟

میدونی خلوت ترین و بیصدا ترین جای دنیا کجاست !؟ بخش شکایت در کارخانه بسته بندی چتر نجات !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی