آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ب.ظ

پرداخت قبض جریمه از طریق ایتور

پرداخت قبض جریمه

این روزها آنقدر شکسته ام که دلم عصا به دست راه میرود …


#سرباز_فراری
پرداخت اینترنتی قبض جریمه

پرداخت آسان قبض جریمه
لم می گیرد وقتی می بینم او هست …
من هم هستم …
اما “قسمت” نیست !

#سرباز_فراری

پرداخت قبض جریمه بانک ملی
🔥
اگر نمـاز گزار بدانــد که چقدر از رحمت خداونــد او رافرا گرفتــه است ،سرش را از سجـده بــر نمی دارد. 💞

امام علی علیه السلام
🔥
پرداخت قبض جریمه از طریق ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی