آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ

فروشگاه شارژ ایرانسل

شارژ فروشی ایرانسل
زندگی تمامش خطای دید است!
.
.
.
من تورا میبینم اما تو مرا نمیبینی...!

#درد_دل
خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل
وقنی با یه انگشت به طرف کسی اشاره میکنی و اون رو مسخره میکنی،خوب نگاه کن که سه انگشت دیگه به طرف خودته!!
خرید کارت شارژ ایرانسل از سایت ایتور

خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور

کارت شارژ ایرانسل
آل پاچینو : تا حالا عاشق شدی
دنیرو : بیست سالم که بود، سی ثانیه عاشق شدم
آل پاچینو : حالا چی ؟
دنیرو : سی ساله دارم به اون سی ثانیه فکر میکنم ...

#حقیقت_تلخ#دلتنگی#طنز#واقعیت#...
شارژ ایرانسل هر کسی برای خودش خیابانی دارد،کوچه ای،کافی شاپی و شاید عطری که بعد از سالها خاطراتش گلویش را چنگ میزند...
خرید کارت شارژ ایرانسل

فروشگاه شارژ ایرانسل ایتور
جسارت می خواهد؛
نزدیک شدن به افکار دختری،
که روز ها...
مردانه با زندگی می جنگد
اما شب ها...
بالشش از هق هق های دخترانه خیس است
فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل
خُوْدِتآن ؛ خُوْدِتآن رْآ بِسْآزْیْد.
وَگَرْنْهَ دْیْگَرْآن بْهِ شُمْآ شِکْلْ مْیْدَهَنْدْ.
خرید آنلاین کارت شارژ ایرانسل

خرید آنلاین شارژ ایرانسل
آدمهای موفق بچه پروهایی هستن که روی شکست رو کم میکنن

خرید اینترنتی شارژ ایرانسل
سخت کوشی هرگز کسی را نکشته است، نگرانی از آن است که انسان را از بین می برد .#واقعیت
شارژ ایرانسل

سایت ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۳
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی