آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ب.ظ

خرید شارژ همراه اول

سرویس خرید کارت شارژ همراه اول ایتور

خرید شارژ همراه اول از سایت ایتور
میگویَند لیاقَتَت را نَداشتــــــ

نمیدانَند دوسَم نَداشتـــــ

همینــــــــــــــــــــ . . . !
خرید آنلاین کارت شارژ همراه اول

خرید اینترنتی شارژ همراه اول
دلم گاهی می گیره
گاهی می سوزه
گاهی تنگ میشه
حتی گاهی...
گاهی نه خیلی وقتا می شکنه
اما هنوز می تپه !!
با این دل هنوزم دوست دارم #عاشقانه
خرید شارژ همراه اول مشکل اینجاست
همیشه ادمهای تنوع طلب
دست می گذارند روی ادمهای وفادار!!!!!!!!
سرویس خرید شارژ همراه اول ایتور

.
هیچکس نمیتواند یک شخص را تغییر دهد اما یک شخص میتواند دلیلی برای تغییر یک فرد باشد #واقعیت
خرید اینترنتی کارت شارژ همراه اول
ﺗﻮ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻧﯿﺎ ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﺷﯽ ،ﻭﻟﯽ
ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﺴﺘﯽ .
شارژ همراه اول

خرید کارت شارژ همراه اول
خسته ام...
خسته تر از همیشه
آرزویم بودن توست!
نه برای خودم!
برای شعرهایم!
که اگر یک روز خواستم
از بودن تو بنویسم
بدانم بودنت چه رنگیست
اما...
تو را قسم به عشق
یکبار
فقط یکبار
دوست دارم را
به من
در خواب بگو
و من بی وفاترین باشم
اگر از این خواب برخیزم!
خرید شارژ همراه اول

سایت ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی