آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ب.ظ

خرید شارژ همراه اول بر بستر اینترنت

خرید شارژ همراه اول بر بستر اینترنت

سرویس خرید شارژ همراه اول ایتور
گاهی آنقدر تنها می شوم
که خدا هم به تقدیر می گوید :
کمی مهربانتر باش !
همراه اول

خرید اینترنتی شارژ همراه اول
آرام نمیشود دلم ..
مگر میشود ؟؟؟
تو نباشی👈 !!
و این...
 دلتنگی بی پایان باشد !!
  و دل من ...😔
         بیقرار تو نباشد !!!!!!
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
شارژ همراه اول گاهی...
تنهایی...آنقدر قیمت دارد...
که درب را باز نمیکنم...
حتی برا تو...!!!
که سال ها منتظر آمدنت بودم...
خرید کارت شارژ همراه اول از سایت ایتور

با آنکه تو را گرم کند سرد مباش
بر آنکه تو را شفا دهد درد مباش
چیزی به جهان به ز جوانمردی نیست
رسوای زمانه باش و نامرد مباش
خرید آنلاین شارژ همراه اول
دعا پشت دعا برای امدنت
گناه پشت گناه برای نیامدنت

دل درگیر میان این دو انتخاب
کدام آخر...؟
امدنت یا نیامدنت...
خرید آسان شارژ همراه اول

خرید شارژ همراه اول
ھر پرھیزکار گذشتہ اے دارد
وھر گناھکار آیندہ اے
پس زود قضاوت نکن . . .
خرید اینترنتی کارت شارژ همراه اول

سایت ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۵
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی