آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

خرید اینترنتی شارژ ایرانسل

فروشگاه شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل
هوای سرد تنهایی فقط یک کوچ می خواهد...



مرا از اینهمه سرما ببر قشلاق آغوشت...💏🙊
خدایا به بزرگیت قسمت میدم

حداقل نزار یه امشبو کسی با چشمای خیس بخوابه...



#ساحل درد
کارت شارژ ایرانسل

شارژ ایرانسل

شارژ فروشی ایرانسل
مدت هاست رفته ای اما...
هنوز درآغوش افکار منی...!

درست مثل شیشه ی عطر محبوبی که عطرش پریده
و
شیشه اش در طاقچه جا خوش کرده باشد...

#دلنوشته#عاشقانه#احساسی#زندگی
بدترین شکل دلتنگی برای کسی است که در کنار او باشی و بدونی که هرگز به او نخواهی رسی *

#واقعیت #دلنوشته #عاشقانه #
فروشگاه کارت شارژ ایرانسل

خرید آنلاین شارژ ایرانسل

خرید کارت شارژ ایرانسل از سایت ایتور
خرید شارژ ایرانسل ﺑﻬﺎﯼ ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ ﺩﺍﺩﻡ ﺗﺎ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻗﺼﺪ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻧﺪﺍﺭﺩ ، ﺑﺎﯾﺪ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﺮﺩ...
مــن زنـــده امـ
بــه یــاد اونــی کــه
تـــو خــاطــرش مُـــردمـ …!

#واقعیت
#حقیقت_تلخ
#احساسی
خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل

سایت ایتور

خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور
من
عادت کرده ام
هر صبح
قبل از باز شدن چشم هایم
دوستت داشته باشم ؛
وَ برایم مهم نباشد که تو
درکجای این شهرِ شلوغ
به فراموش کردنم مشغول هستی ...

#مینا_آقازاده
اندازه ی یه قطـــره آبــــ دوسِت دارم
هروقت محتاجش بشی میفهمی چی میگم...


#دلنوشته
فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل Etore

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۴
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی