آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ

خرید شارژ ایرانسل 1

خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور
ادعای عشق میکنیم و فراموش کرده ایم
رنگ چشمای مادرمان را👀
💚بانوی سرخ💜
خدایا؛
بزرگ شدن کار سختی است!
هر گاه مرا لایق بزرگ شدن دانستی، به من دانشی ببخش تا رویای هیچکس را نابود نکنم و برای قلب تمامی انسان ها ارزش قایل شوم تا بزرگتر شدنم به انسان‌تر شدنم معنا دهد...

خرید اینترنتی شارژ ایرانسل

شارژ ایرانسل

فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل
چه دلگیر است.....

هم پنجـــشنبه باشد !

هم ابــر باشد !..هــم بــاران باشد !

هم خیابان خیس باشد !

امـــ💔ـــا

نه کسے باشد !!

نه دستے برای فشردن !
نه پایے برای قدم زدن !

نه نگاهے برای زل زدن !

#دختربرفے
#واقعیت #عاشقانه #دلنوشته #درد_دل
شارژ ایرانسل من از کسایی زخم خوردم که بعد از کشتن دشمانش خنجرمو تو غلافش گذاشتم...
خرید آنلاین شارژ ایرانسل

شارژ فروشی ایرانسل
حوصله ام برفی ست!
با یک عالمه قندیل دلتنگی,
از گوشه های دلم آویزان!
آهای!
کافی ست ” کمی “ها کنی که ” آب”شوم!
"آرامش"

محصول تفکر نیست !

آرامش هنر نیندیشیدن به انبوه مسایلیست که ارزش فکر کردن ندارند...

"لحظه هایتان ارام"
♥sama♥
خرید آنلاین کارت شارژ ایرانسل

خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل

فروشگاه شارژ ایرانسل
"شیرین" اینقدرها هم شیرین نبود
اما "فرهاد"به هوایش کوه کند
ولی حالا
شیرین ترین "شیرین" هم که باشی
همین که "فرهادت" هوایی نشود
انگار کوه کنده....!

#واقعیت#حقیقت#دل_نوشته#درد_دل
سالهاگذشت مابه هم نرسیدیم جای توامازنی همراهم است شبیهت نیست ازتوبهترنیست حتی ازتوزیباترنیست تنهابخاطرلجاجتم کاربه اینجارسیداماوقتی موهایش رابازمیکندبی اختیارتوراصدامیزنم واومیخنددبااشتیاق میپرسد
رابطهی بین موهایش ودخترمان چیست
و من هربارمیمیرم
#ریما
فروشگاه شارژ ایرانسل ایتور

سایت ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۳
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی