آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ

خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی

کارت شارژ رایتل

شارژ رایتل
شعری که
تو را جان می بخشد

شاعرش را 
یک بار کشته است
شارژ ارزان رایتل
مردرؤیاهای من؛
دیشب درکوچه باغهای خاطره
به یادت قدم میزدم
عطربهارنارنج غوغامی کرد
یادم افتادکه هروقت
به چشمانم خیره می شدی
می خواندی:
تاتونگاه می کنی
کارمن آه گفتن است
من به فدای نگهت
این چه نگاه کردنیست
چه رؤیای شیرینی!
#عاشقانه های نگار
#دلنوشته

خرید آنلاین کارت شارژ رایتل

خرید اینترنتی شارژ رایتل
زن جوانی بر اثر سانحه ای زیبایی خود را از دست داد.
چند ماه بعد، ناباورانه شوهر وی هم کور شد.
20 سال بعد ، زن از دنیا رفت.
مرد عصایش را کنار گذاشت و چشمانش را باز کرد.
چون او هیچوقت نابینا نبود...

#سرباز_فراری
شارژ رایتل دنبال من می گردی و حاصل ندارد !

موجی که عاشق می شود ساحل ندارد !

باید ببندم کوله بار رفتنم را

مرغ مهاجر هیچ جا منزل ندارد

من عاشقی کردم تو اما سرد گفتی

از برف اگر آدم بسازی دل ندارد
خرید آنلاین شارژ رایتل

خرید کارت شارژ رایتل

بــاران ..
فـــقط ..
همین جایی از قصّه ،
که من ایستاده ام می بـــارد !
دو قدم این طرف تر ..
دو قدم آن طــرف تر ..
همیشه آفــتـاب است !


صدرصد.واقعیت#
فروشگاه شارژ رایتل
کاش نامت "باران" بود..

آنوقت
تمام مردم شهر همراه با من برای آمدنت دعا می کردند..
Ⓜmohamad✔
خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی

خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل
💝💫💝💫💝💫

وقتی زنی از تو دلگیر شد

آماده باش
او سخت ترین ضربه را به احساست خواهد زد

مثلا من زنی را میشناسم
که در بلندترین شب جهان
موهایش را پسرانه کوتاه کرده بود...


#جلال_جعفری🍁
خرید شارژ رایتل
ﺭﻭﺯﯼ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺁﻣﺪ . . .
ﮐﻪ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ . . .
ﯾﮏ ﺟﺎﯾﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺭ ﺍز . . .
این ادمهای روی زمین . . .
ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ خاک ﺑﯿﻘﺮﺍﺭﻫﻢ ﺑﺎﺷﯿﻢ . . .
ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯﻫﺮ ﺑﺎﺭﻫﻢ ﺁﻏﻮﺷﯽ باخاک . . .
ﺑـﻪ ﯾـــﺎﺩ ﺁﻏـــﻮﺵ ﻫـــﻢ . . .
ﺑﯽ ﺻﺪﺍ ﮔﺮﯾﻪ ﮐـــﻨـــﯿـــﻢ . . .

#Hh

سایت ایتور، ارائه دهنده خدمات پرداخت قبض، خرید شارژ ایرانسل، رایتل و همراه اول، خرید شارژ مستقیم، خرید گیفت کارت و آنتی ویروس، خرید شارژ برای وایمکس ایرانسل و پرداخت قبض جریمه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۱
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی