آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ب.ظ

روش ساده برای پرداخت قبض برق

قبوض برق

سرویس پرداخت قبض برق ایتور
همیشه هم خوب نیست که طرف مقابل از احساس شما با خبر شود، گاهی افراد ظرفیت دوست داشته شدن از سوی دیگران را ندارند...
#حقیقت_تلخ
باران که می بارد,چشم هایم با آسمان به تفاهم می رسند....#واقعیت #حقیقت_تلخ #درد_دل
پرداخت قبض برق از طریق اینترنت

پرداخت قبوض برق

پرداخت قبض برق
صداقت، یک هدیه بسیار گران قیمت است آن را از انسان های ارزان انتظار نداشته باش
گاهی به سرم می زند بزنم زیر همه چیز و همه چیز !
اما سر که کاره ای نیست ، این “دل” است که فرمانروایی میکند...

#Hossein-kk
پرداخت اینترنتی قبض برق

پرداخت قبض برق از طریق سایت ایتور

پرداخت آنلاین قبض برق
پرداخت قبض برق به درخت نگاه کن...قبل از اینکه شاخه هایش زیبایی نور را لمس کند ریشه هایش تاریکی را لمس کرده...گاه برای رسیدن به نور،باید از تاریکی ها گذر کرد...
یاد چشمهایت ، هنوز هم آتشم می زند
چه حقیرست این زمستان ، با تمام سرمایش . . .

سایت ایتور، ارائه دهنده خدمات پرداخت قبض، خرید شارژ ایرانسل، رایتل و همراه اول، خرید شارژ مستقیم، خرید گیفت کارت و آنتی ویروس، خرید شارژ برای وایمکس ایرانسل و پرداخت قبض جریمه

قبوض برق
من "سکوت میکنم" چشمانم میبارد... و تو تصور کن عمق دلتنگی مرا...
king reza
حکایت عجیبی ست,مانده ام برای تو,رفته ای برای دیگری!#تنهایی
سرویس پرداخت قبض برق ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۹
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی