آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ

خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل

شارژ رایتل

کارت شارژ رایتل
چه لحظه درد آوریه !
اون لحظه که میپرسه: خوبی ؟
بغض تو گلوت میپیچه ،
۵ خط تایپ میکنی ، ولی به جای ارسال !
همه رو پاک می کنی و می نویسی :
خوبم مرسی تو خوبی ؟

#واقعیت
شارژ فروشی رایتل
زنه به شوهرش میگه واسه شام
چی خریدی ؟؟
شوهرش میگه کوفت ، زهر مار ، درد بی درمون !!





زنه میگه؛ خوب کاری کردی
ننت واسه شام داره میاد اینجا !!!😄😄😄😄😄😄😄
#طنز
#بوی_بارون

خرید کارت شارژ رایتل

فروشگاه شارژ رایتل ایتور
مدرسه ها سوسولی شده که این بچه ها انقدر پر رو شدن !😐😳










من سوم دبستان بودم یه روز دیر رفتم کلاس،
معلممون یجوری کتکم زد که شبش
هیتلر،چنگیز و ضحاک به خوابم اومدن و بغلم کردن و بهم دلداری دادن!😂😂😥😰😱

#واقعیت #طنز #والااا 😭😭😫😫
خرید شارژ رایتل حالا درســته مــاشــین نــدارم











ولــی خــدایـیش دنـدشو مـیتـونم بـراتـون جـور کــنم..

با مــنم دوســت شــید خب
خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی

خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور

بچه بودم وقتی به کسی فوش میدادم و طرف آینه نشون میداد آنچنان شیرجه ای میرفتم که نکنه یه موقع فوش برگشتی بهم بخوره ، البته اون موقع بچه بودماااااااا..







الان یه جا خالی ساده میدم !!! :)))) 😂😂😁
خرید اینترنتی شارژ رایتل
هـــــنوز حـــــرف آݧ پـــــیرمرد
⇦عصـــــا ڊـہ دست را یـــــادم نرفـڌـہ ڪہ گـــــفـــــت :

✘مڎـل عـــــصا باش...✘

←هزار بار زمیݧ بخور امـــــا ...
↭اجازنده.↭

∽اونی که بهت تڪیه داده ∽
※حـڌـے یه بار هم زمـــــیݧ بخوره !※

#فازسنگین
رایتل

خرید آنلاین شارژ رایتل
خـیـلـی سَـختـه ...
مـجـبــور بــآشـی
یکی که دآره اشـتبــآه هـآی تـو رو تـکرآر مـی کنــه
فَـقط بــِرُ بــر نـیـگــا کنی
و نـَتـونـی دآد بـزنــی
لـــــــَـــعنـَـتـی ...!
من تـآ تـهش رفـتــم
بن بست بـود ...
فروشگاه شارژ رایتل
به جان خودم امروز گوشی همکارم دستم بود زنگ خورد ، اسم یه دختر بود نوشته بود Saraaaa
بهش گفتم چرا آخرش چهارتا a داره ؟
با کمال جدیت گفت این ینی سارا شماره 4 😐


بدبخت گشنه 😂😂😂

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۸
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی