آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ب.ظ

پرداخت آنلاین قبض جریمه

پرداخت قبض جریمه

پرداخت اینترنتی قبوض جریمه
ب خانومم میگم میخوام موهامو کوتاه کنم
میگه دست ب موهات بزنی دستتو میشکونم
مدل موهاتو دوست دارم






البته هنوز پیدا نشده هاااا
ولی میدونم اون رو موهام حساسه😊😊 ی سلامیم کنیم ب اونی ک پستای مارو میدزده 😜😜😜😜😜😜😜😜





















سلام پستکش 🙊🙊🙊🙊😝😄😄😄 قبوض جریمه

پرداخت اینترنتی قبض جرایم رانندگی

پرداخت آنلاین قبض جریمه
شــیشه ای میشکند
یک نفر میپرسد:
که چرا شـیشه شکـست؟
یک نفرمیگوید:
شاید این رفع بلاسـت،
دیگری میگوید:
شیـشه ی پنجره را باد شکـــست؟
دل من سخت شکست
هیچ کـس هیچ نگــفت،
غصه ام را نشنید،
از خودم میپرسم ارزش قـلـب من ازشیشه ی یک پنجــره هم
کمتر بود؟... پدر:پسرم میتونم کارنامتو ببینم؟
پسر:نه،کارناممو ندارم
پدر:چرا؟
پسر:دادمش به دوستم میخواست باهاش خانوادشو بترسونه😂😂
#طنز پرداخت قبض جریمه با استفاده از سایت ایتور

سایت پرداخت قبض جریمه

پرداخت قبض جریمه از طریق ایتور
آفتاب می شوی

میان اشک هایم

بــانـو

فدای سرت

که انس آفتاب و آب

همیشه سراب است ...

#عاشقـانه
ℳ o ร τ α ƒ α تنها برنامه‌ریزی که فدراسیون فوتبال موفق شده اونو به درستی انجام بده اینه که:

ساعت فوتبال رو‌ جوری تنظیم کنه
که اذان مغرب بیفته بین دو نیمه!!! 😂 قبض جریمه

پرداخت آسان قبض جریمه

پرداخت اینترنتی قبض جریمه
هوا بدجور سه نفرس!! 😊









منو🙊
ننمو o_O
آقام😳
چیه نکنه فکر کردید مامانم میذاره که با پسر مردم برم بیرون ؟ اونم مامانه من؟!!!! |: 🙈
والااااا😂😅👍 پرداخت قبض جریمه پول چرک کفه دسته 👋💵
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
و زن مایع دستشویی ...
همچین میشوره میبره که کف کنی😂😂😂😂😂 سرویس پرداخت قبض جریمه ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۲
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی