آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ب.ظ

شارژ رایتل 1

خرید اینترنتی شارژ رایتل
ما عاشق فهم و ادب و معرفتیم
ما خاک قدوم هر چه زیبا صفتیم
از زشتى کردار دگر خسته شدیم
محتاج دو پیمانه مى معرفتیم انسان یک ورقه کاغذ نیست که آب رودخانه او را به هر جایی که خواست، بکشاند؛ بلکه انسان شناگری است ماهر، که میتواند با دو دست 《اراده》 و 《اقدام》 در دریای بیکران زندگی به هر طرفی که خواست شنا کند.

شارژ ارزان رایتل

فروشگاه شارژ رایتل

خرید آنلاین شارژ رایتل
به جان خودم سیب زمینی بخریم،😊
ماشین دربست بگیریم تا
شهرک صنعتی ساوه ببریم،🚚
بدیم کارخونه مزمز برامون چیپسش کنه،
بریزه تو دستمون بیاریم …😁










خیلی ارزون تر درمیاد از اینی که میفروشه
تازه هواشم کمتره.😂😂 شارژ رایتل حشره کش خالی‌ کردم تو اتاقم
'
'
'




من سر درد گرفتم دارم می‌میرم 😷

پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه 😒😐 خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی

خرید کارت شارژ رایتل

کارت شارژ رایتل
اوووف چه سوتی بدی دادم😔

داداشم دیدم ناراحته گفتم گدوم خری ناراحتت کردم برم دهنشو اسفالت کنم

گفت گوه نخور بابا😐 با زنم دعوا کردم

عاقا ناموسا نمیتونم تو چشاش نگاه کنم😅

#سرباز_فراری وقتی هر دختری گفت بهت زشتی ۳ حالت داره

۱ خیلی خوشگلی
۲ میخواد باهات باشه نمیتونه
۳ این حالت خیی کم دیده شده .واقعا زشتی😂


#سرباز_فراری فروشگاه شارژ رایتل ایتور

خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور

شارژ رایتل

خرید شارژ رایتل
هرسال نزدیک خونه تکونی بابام یهو متواری میشه 😳
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پارسال نزدیکای مرز پاکستان پیداش کردیم گفتیم خونه تکونی تموم شده برگرد 😁😂

#طنز
#واقعیت قدیما که هنوز ولنتاین معروف نبود ، یبار دختر داییم یه خرس صورتی آورده بود خونشون میگفت از طرف شرکت بهمون هدیه دادن
.
.
.
.
.
.
.
هیچی دیگه الان از شرکتشون یه بچه هم داره 😂😂😂
#طنز شارژ فروشی رایتل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۱
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی