آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ب.ظ

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

چه اشتباه بـزرگیست ، تلخ کردن زندگیمان برای کسی که در دوری ما شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند . .

عزیز دلم جدائی مکن / جهان کوچکیست ، بی وفائی مکن ببخش عاشقت را و منت گذار / من که گریه کردم ، عاشق آزاری مکن . . . روش پرداخت قبض جریمه شب امتحان خوابگاه دخترا:وااااااااای فقط 4دور کتاب خوندم به دور 5نرسیدم میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟خوابگاه پسرا:احمق مگه نمیگم شاه دسته منه رد کن


جدیدترین روش پرداخت قبض جریمه

آسمانم انتهایش قلب توست/ همربان این آسمان ازآن توست/ آسمانم هدیه ای از سوی من/ تا بدانی این دلم در یاد توست پرداخت اینترنتی قبض جریمه به کمک سایت ایتور خستگی را تو به خاطر مسپار/ که افق نزدیک است/ و خدایی بیدار که تورا می بیند/ و به عشق تو همه حادثه ها می چیند.


آموزش های لازم برای پرداخت قبض جریمه

چیزیم نیست فقط خرد و خمیرم فقط همین کم مانده است بی تو بمیرم فقط همین از هر چه هست و نیست گذشتم ولی هنوز در عمق چشمای تو گیرم فقط همین دوست دارم تبسم فقط همین... پرداخت اینترنتی قبض جریمه به اندازه تمام سلولهای بدنم دوستت دارم (از طرف یک تک سلولی)شوخی کردم دیوونه تو که میدونی نفس منی(از طرف یک مرده)


پرداخت قبض جریمه

میان کوی و برزن تیره بختی/به خود پیچی،نگهداری به سختی/ ز کمبود "دبلیوسی" ست در شهر/ اگردیدی جوانی بر درختی... پرداخت قبض جریمه برآنچه گذشت آنچه شکست آنچه ریخت حسرت نخور زندگی اگر زیبا بود با گریه شروع نمی شد..

لاک پشت صدها بار توبه میکرد اگر میدانست بیرون آمدن از لاک آرزوی مشترکی است بین او و عقاب بالای سرش.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۵
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی