آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ب.ظ

شارژ رایتل

باران میباردبه حرمت کداممان نمیدانم! من همین قدرمیدانم باران صدای پای اجابت است خدا باهمه جبروتش دارد ناز میخردنیاز پس می دهد

سه دزد بز دزد رفتن بز دزدی،
یه دزد بز دزد دوبز دزدید،دودزد یه بز دزدیدن،یه دزد بز دزد به دو دزد بز دزد گفت:من که یه دزد بزم دو بز دزدیدم اونوقت دودزد بز دزد یه بز دزدیدین؟ انشاءحیف نون درباره دزد! خرید شارژ رایتل مهم نیست فردا چی میشه،امروز دوستت دارم،مهم نیست فردا کجایی،هرجا که باشی دوستت دارم..


خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور


کاش دنیا یکبار هم که شده بازیش را به ما می باخت،مگر چه لذتی دارد این بردهای تکراری برایش؟؟ کارت شارژ رایتل گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که... من شیدای تو وعاشقانه دوستت دارم


خرید شارژ مستقیم رایتل


خدایا ! مگذار دعا کنم که مرا از دشواری ها و خطر های زندگی مصون داری بلکه دعا کنم تا در رویارویی با آنها بی باک و شجاع باشم . مگذار از تو بخواهم ، درد مرا تسکین دهی بلکه توان چیرگی بر آن را به من ببخشی ! شارژ مستقیم رایتل هزار بار عهد بستم و هزار بار توبه شکستم و بر اسب عصیان نشستم دانی که در خفا چه بوده ام و چه هستم ! به لب آه و و به دل جاه و زبان کوتاه ! پس مرا به سر انگشت نیم نگاهی نگاه دار و به غیر خود وا مگذار


کارت شارژ رایتل ارزان


ﭘﻮﻝ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻠﻨﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﻗﺪ ﻣﺎﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﭘﺎﯾﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﭼﻪ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﯾﻢ!!!!! شارژ رایتل گاهی آنقدر خدا زود به خواسته هایمان جواب میدهد که باورمان نمیشود از طرف او بوده اینجاست که میگوییم « عجب شانسی آوردم »

همیشه به کسی تکیه کنید که به کسی تکیه نکرده باشد و او کسی نیست غیر از خدا . . .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی