آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۵۸ ب.ظ

قبض جریمه

سوال کنکور در شهر غضنفر: سرعت نور چه قدر است؟ 1-خوب است 2-بد نیست 3-الحمدلله... 4-تو خوبی؟ امروز باز هم پستچی پیر محله ما نیامد؛ یا باید خانه ام را عوض کنم یا پستچی را؛ تو که هر روز برایم نامه مینویسی ؛ مگر نه…؟ تو را به دادگاه خواهند کشید شاید به حبس ابد محکوم شوی جزییات جنایت معلوم نیست اما اثر انگشتت را ... روی قلبی شکسته یافته اند وجود زیبایت وارد به دنیا میشود * هدیه سالروزش این آوا میشود * عاشقی چون من بی پروا میشود * در شعر تولد غرق رویا میشود * اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود * تولدت مبارک

پرداخت قبض جریمه

عربیم خوب نیست ولی أنت فی قلبی انگلیسی بلدنیستم ولی I love you بچه لاتم نیستم ولی نوکرتم به مولا اما شمالی بلدم: تی بلا می سر" قبض جریمه تو صف پمپ گازمنتظرم تا نوبتم بشه ، یارو زده به شیشه میگه: شماهم میخوای گازبزنی؟ میگم: پ ن پ! میخوام لیس بزنم...

قبض جریمه

با ماشین رفتم کنار یه پیرزنه که کلی باردستشه! میگم : حاج خانوم جایی میرین؟ برسونمتون... برگشته میگه: میخوای کمک کنی؟ پ ن پ! میخوام مخت رو بزنم !!! پرداخت قبض جریمه بابام داره باشیر و دوش حموم ور میره ، سه ساعت بدون پیرهن دم درحموم یه لنگه پا وایسادم! برمیگرده میگه: میخوای بری حموم؟!! میگم: پ ن پ! اومدم مسابقات پرورش اندام ، منتظرم برگردی برات فیگور بگیرم !!!

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

تو بانک نوبتم شد،رفتم جلو باجه7 خانومه تقریبأ دیگه میشناسه آنقد رفتم بانک... میگه: لطفأ شمارتونو بدین؟ گفتم شماره نوبتمو؟ میگه: پ ن پ! شماره موبایلتو! فقط بگما من تک میزنم تو زنگ بزن! شماره نوبتمو بهش دادم، یه چک بهش دادم که نقدش کنه؟ میگه: میخوای نقدش کنی؟ گفتم: پ ن پ! اینو دادم واسه اینکه تو شارژ بخری زنگ بزنی....!!! استعلام و پرداخت قبض جریمه تو تاکسی نشسته بودیم که یهویی تگرگ گرفت راننده گفت: تگرگه؟ گفتم:پ ن پ! لشگر ابابیلن اومدن سلاح جدیدشونو آزمایش کنن !!! دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم اومد میگه خوابه؟ گفتم: پ نه پ رو اسکرین سیوره لگد بزنى روشن میشه!!! اگه فکر کردی قید چشمات رو میزنم، اگه فکر کردی ازت به آسونی دل میکنم، برای اولین بار تو عمرت درست فکر کردی. یه گربه به گربه اونور خیابون میگه میووو گربه اونور خیابون میگه نه میووو گربه اینور خیابون میگه چرا نه میووو. گربه اونور خیابون میگه چون گشت ارشاد میوووووو... بعد ماجرا تموم میشه!

منبع: پرداخت قبض جریمه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی