آرام جان من

آرامش من تویی!!!

آرام جان من

آرامش من تویی!!!

مقدمه: همراه اول نیز مانند سایر اپراتورها سیم کارت با استفاده مخصوص ارائه میدهد. شاید بتوان گفت که ایرانسل اولین اپراتوری بود که سیم کارت های با هدف اینکه امکان خاصی را به مشتری ارائه دهند راهی بازار کرد و حالا همراه اول نیز سیم کارت دیتای خود را معرفی کرده است، این نوع سیم کارت ها قابلیت اتصال به اینترنت و ارسال پیامک را دارا می باشند ولی از آنها برای برقراری مکالمه نمی توان استفاده کرد.

ما در این مقاله ابتدا شرح مختصری درباره این سیم کارت های و قیمتشان و سپس روش های خرید شارژ همراه اول برای سیم کارت های دیتا را ارائه کرده ایم امیدواریم که مفید واقع شود.

شارژ همراه اول

 

شرح مختصری در مورد سیم کارت های دیتای همراه اول

یکی از کمبود هایی که در همراه اول حس می شد عدم وجود سیم کارت های تخصصی بود طی این روز همراه اول این کمبود را با ارائه سیم کارت های دیتای خود جبران کرده است. به عنوان مثال ایرانسل نوعی سیم کارت برای فقط ارسال اس ام اس دارد و یا رایتل که خدماتی را برای سیم کارت های دیتای خود ارائه میدهد .. و حالا همراه اول این خبر را اعلام کرده که سیم کارت های دیتا به زودی ارائه میشوند ، با ادامه ی خبر همراه باشید ....

ورود سیمکارت های دیتای همراه اول را پس از راه اندازی سرویس نوترینها شاهد هستیم و همراه اول این خبر را اعلام کرد که از این پس در کنار سیم کارت های معمولی ، سیم کارت های دیتا نیز به علاقه مندان ارائه میشود ، این سیم کارت ها که از نوع اعتباری نیز هستند قابلیت برقراری تماس را دارا نمی باشند و تنها با این سیم کارت ها میتوان پیامک ارسال کرد و یا از خدمات دیتا (اینترنت پرسرعت نسل سوم) بهره برد ، از این سیم کارت ها میتوان در 170 شهر ایران با رومینگ ملی بهره برد . همراه اول در بین این خبر اشاره های به نحوه خرید شارژ همراه اول برای سیم کارت های خودش نموده است در ادامه همراه باشید.


برای دریافت سیم کارت های دیتا چه شرایطی لازم است؟

همراه اول به تمامی شایعه ها خاتمه داد و قیمت این سیم کارت ها را ده هزار تومان اعلام کرد که این سیم کارت پنج هزار تومان شارژ همراه اول آغارین و یک گیگابایت اینترنت هدیه نیز دارا می باشد. مهلت استفاده از اینترنت هدیه ی این سیم کارت ها و همچنین شارژ آنها یک ماه پس از فعال سازی می باشد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تغییر نام و فروش این نوع سیم کارت ها هم مانند دیگز سیم کارت های همراه اول میباشد که پس از تغییر نام ماهیت سیم کارت عوض نخواهد شد ، یعنی نمی توان از آن برای مکالمه استفاده کرد. برای تهیه ی شارژ همراه اول برای این سیم کارت ها می توانید به صورت اینترنتی به وبسایت ایتور مراجعه نمایید.

از این نوع سیم کارت ها میتوانید در تبلت ها ، گوشی های تلفن همراه ، دانگل، وای فای و روتر استفاده کرد و در مناطقی که تحت پوشش اینترنت نسل سوم نمی باشد ناچارید که از شبکه های نسل دوم مانند GPRS , EDGE استقاده کنید .

 

شارژ همراه اول مخصوص به سیم کارت دیتا را چگونه باید تهیه کرد؟

شاید ذکر این نکته ملال آور باشد ولی نحوه خرید شارژ برای سیم کارت های دیتای همراه اول ، همانند سایر سیم کارت های شارژی همراه اول می باشد و میتوان از راه مختلفی همچون خرید کارت شارژ ، خرید مستقیم شارژ ، بر بستر کد های USSD و خرید اینترنتی از وبسایت ایتور بهره برد .

مانند قبل بعد از خرید شارژ دو راه برای استفاده از خدمات پیش رو دارید : اول استفاده از بسته های اینترنتی و دوم استفاده از اینترنت با نرخ آزاد ( نیم ریال برای هر کیلوبایت) که هزینه ی زیادی را برایتان به بار می آورد ، پس در صورت استفاده از اینترنت به صورت مدام بهتر این است که اقدام به تهیه بسته های ویژه اینترنتی همراه اول بکنید .

برای استفاده از اینترنت با سرعت بالای یک مگابیت بر ثانیه در هنگام ثبت نام باید یکی از مدارک زیر را همراه داشته باشید :
تصویر روزنامه رسمی برای شرکت‌ها و سازمان‌های غیر دولتی و کارت ملی نماینده
پروانه وکالت
کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل
کارت بازرگانی معتبر
کارت نظام پزشکی یا نظام مهندسی
جواز کسب معتبر
معرفی‌نامه از اداره‌ها و ارگان‌های دولتی و یا شرکت‌های ثبت‌شده
حکم یا کارت ویژه اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه

کارت خبرنگاری معتبر

منبع» سیم کارت های دیتای همراه اول - نحوه ی خرید و استفاده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۰
صغرا حال زرا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی